tisdag 2 mars 2010

Mitt i veckan

Englandspojkens fodervärd har skickat två nya bilder på Vide!
9 månader gammal och stor för sin ålder!


Kattlådornas tid är här! Den här perioden i kattungelivet står det toalådor överallt så att Tigern alltid ska ha nära till en toalett när det krisar!
Tigern smiter över kattungehagen nu och jag har plockat bort den helt så han inte ska klättra och göra sig illa på den när jag inte är hemma. Det är lite smått oroligt att han är helt lös i lägenheten vid den här åldern, men eftersom han är ensamkattunge vill jag inte ha honom i kattungerummet där jag annars brukar ha dem när jag inte är hemmavid. Han behöver socialeras eftersom han är ensam och traskar glatt efter de stora katterna och envisas med att dricka ur den stora vattenskålen (han har ploppat i två gånger men lär sig av sina misstag ;), han går på toa i de stora toaletterna och gör minsann allt som de stora katterna gör!

Liten och söt Tiger (och matte har gräsligt fula soffor..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar