söndag 11 september 2011

Leopardmönstrat till små leoparder ♥


Tre leopardmönstrade filtar till tre små leoparder! Alla kattungar får med sig en filt vid flytten som luktar hemma och tryggt, så det var dels en himla tur att jag lyckades få de tre sista filtarna på Maxi idag och dels var det med blandade känslor jag insåg att jag just börjat plocka ihop kattungarnas flytt-paket. Flytta? Näe huga, jag vill ju att alla tre ska få stanna hos mig jämt!!

(I bakgrunden skymtar den nya vattenfontänen från CatIt som jag är sjukt nöjd med! Den är knäpptyst och jättelätt att rengöra!)


Såhär bor familjen just nu, kattungehage som är precis lagom stor för den första upptäcksfärden utanför boet. Till veckan ska utrymmet i hagen utökas för att få plats med en liten kattlåda och en liten matplats.




Jag dör av söthetschock flera gånger per dag. De små svansarna som pekar rakt upp när de vinglar fram. De små ögonen som plirar fundersamt mot en. De små tassarna som sprätter lite när de drömmer. Åh, de är bara sååå söta just nu!! ♥ ♥

2 kommentarer:

  1. Otroligt söta små prickar:-)Verkligen roligt att få följa deras utveckling.

    Pius

    SvaraRadera
  2. Ååh ser ut som min katt och hennes ungar :)
    Sv: tusen tack!

    SvaraRadera