tisdag 20 september 2011

Mina fina små flygare!

Man kan väl säga att det är ett gäng avslappnade killar som huserar i kattungehagen ;)


FjantKattja håller på att tina upp! Nu går det minsann bra att äta från samma fat som dom äckliga små hårbollarna när det serveras mumsig kattungemat..


Mayfly har verkligen en genomträngande blick! Han sätter sig gärna ner och stirrar ut mig ordenligt, jag tror han leker arga leken och har kommit på att han vinner varje gång - för jag börjar såklart gapskratta åt hans smått tokiga uppsyn!


Dragonfly min lilla kärlekskatt ♥ ♥
Jag vet inte om det är för att han är marble (och jag är ju en sucker för marbles) eller för att han bara är underbar, men han är en stor favorit!


Firefly! Största grabben som har ett sånt fint huvud som tyvärr inte kommer fram riktigt på bild. Nu börjar ungarna vara redigt fuzzy i pälsarna, kolla bara borstpälsen som står rakt upp efter ryggen! De kommer att bli sååå fina sen när fuzzypälsen försvinner och de klarnar upp i mönstret!!



Mayfly t v och Firefly t h


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar