söndag 9 oktober 2011

7 veckors veckan

Kittensen har haft en jobbig helg! Det finns så mycket att göra, titta på och upptäcka så de blir alldeles utmattade emellanåt :)



♥ Sötaste Mayfly, eller "Flugan" som han kallas till vardags! ♥

♥ Drake och Fire ♥

..igår bekantade de sig med den läskiga dammsugarn, den var inte så läskig vid en närmare titt!

Liten kitten, stor vattenfontän :)


Igår var det dags att vintra balkongen, eftersom jag skulla springa ut och in på balkongen ett par varv så fick kattungarna och Daysi campa på toaletten i två timmar för säkerhetsskull.
När jag sen var klar på balkongen och ställde upp toadörren var kittensen inte alls intresserade av att lämna sin mysiga filt........de sov sammanlagt i 7 timmar i sträck! Jag var tvungen att gå in till dem och peta lite på dem för att liksom förvissa mig om att de faktiskt bara sov, maken till trötta kattungar var det ju länge jag sett!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar