söndag 5 februari 2012

♥ Kattja ♥

Idag har Kattja provflyttat till Luleå med sin nya familj, himmel och pancakes vad ont det gör i mattehjärtat att sälja sin myskatt!

Vem ska nu ligga i mitt knä i soffan på kvällarna? Vem ska nu slicka på mina händer när jag försöker jobba ifred vid datorn? ..och komma springande med papegojjan i munnen när det är dax för apportlek?

Fina fina Kattja ♥♥




Det är en himla tur att jag precis ska resa bort i två veckor, jag behöver verkligen lite distans från det här med Kattja. Hon kommer säkert att få det toppen i sitt nya hem och hon kommer att må så mycket bättre av att få vara ensam drottning på torpet istället för att småtjafsa med de andra katterna om dagarna och sen inte få riktigt nog med uppmärksamhet. Men ont gör det ändå fast man vet att de får det bra, jag får verkligen intala mig själv att jag gör det här för hennes skull, för hennes skull, för hennes skull..som ett mantra. För min egen skull hade jag gärna haft henne i knät i soffan jämt! ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar