lördag 1 januari 2011

Semlan smaltarm

9 veckors fotografering på självaste nyårsafton resulterade som vanligt i en hel drös fartstrecksfoton - vilket verkar vara Semlans bästa sida..


Men det blev ett par sällsynta foton med lite skärpa också!

Nån gång mitt i all julstress och allt jobbande så har min tjocka lilla knubbis blivit en smaltarm till urväxt kattunge, hon har växt på alla håll och kanter och blivit riktigt lång och fin i kroppen och hon har energi till tusen..men ingen tid över för att äta. Hon tar motvilligt en tugga på väg till nästa leksak och hur jag än trugar i henne allt gott som kan tänkas så verkar hon springa av sig maten i samma takt som hon äter.. Så hur lilla Semlan ska bli en rund å go kattunge igen...det får jag se mig om i stjärnorna efter..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar